جستجو کردن

قیمت گردگیر جعبه فرمان برلیانس + پخش تولیدی عمده کارخانه

گردگیر جعبه فرمان برلیانس از قطعه های مورد اهمیت و مصرفی می باشد که عمل محافظت از جعبه فرمان توسط آن به خوبی انجام می گیرد.

گردگیر جعبه فرمان برلیانس

گردگیر جعبه فرمان برلیانس

گردگیر جعبه فرمان برلیانس معمولاً بعنوان پوشش دهند روی جعبه فرمان قرار می گیرد و عملکردی بسیار عالی و مهم را به خود اختصاص داده است.

این محصول قطعه ای از جنس پلاستیک می باشد که در تولید از آن از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده اند و دارای استقبال گرمی در بازار است.

یکی از علل خرابی جعبه فرمان را می توان به غافل شدن از خرابی این قطعه اختصاص داد که این گونه غفلت ها توسط افراد بسیار مشاهده می شود.

همچنین قطعه ای کاربردی و با اهمیت است که متناسب با ایمی که دارد وظیفه آن گردگیری است، یعنی با محافظت و جلوگیری از ورود آب و گردو غبار به قطعات داخلی کمک می کند.

مشخصات گردگیر جعبه فرمان برلیانس

مشخصات گردگیر جعبه فرمان برلیانس

حال به بیان مشخصات گردگیر جعبه فرمان برلیانس برای آگاهی بیشتر از این قطعه با اهمیت می پردازیم تا از خرابی و تعویض به موقع آن غافل نشوید.

شاخصه مهم مربوط به جنس این نوع محصول می باشد که دارای جنس پلاستیکی است و در مدت زمان طولانی به دلایلی امکان خراب شدن آن وجود دارد.

به دلیل نیاز و تولید دارای سری های گوناگون به جهت استفاده مناسب است که عمل محافظت از طریق آن به خوبی قابل انجام است.

دارای رنگ سیاه و ظاهری پیچ پیچی است که از محل برقراری نیز برخوردار است و این قطعه را پس از باز شدن چرخ جلو در سمت راست و چپ می توان به کار برد که مکان دقیق آن اینگونه قابل تشخیص است.

از قطعه های تولید شده داخلی می باشد که از مواد پلاستیک درجه یک تولید از آن توسط افراد مجرب و متخصص انجام می گیرد.

خرید گردگیر جعبه فرمان برلیانس

خرید گردگیر جعبه فرمان برلیانس

اگر قصد خرید گردگیر جعبه فرمان برلیانس را دارید بهتر است با توجه به نکات خرید پیش بروید تا خریدی بدون نقص را از آن انجام دهید.

قبل از هر چیزی باید مشخصات فنی این نوع از گردگیرها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهتر در انتخاب آن با توجه به سری‌های گوناگونی که وجود دارد پیش بروید.

همچنین باید به جنس پلاستیک آن توجه کنید اینکه از مواد اولیه درجه یک به تولید رسیده باشد و قطعه سالم و بی‌نقص در اختیار شما قرار داده شود.

حتماً محصول خریداری شده شما دارای ضمانت اصالت کالا باشد تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید را انجام دهید.

امروز دیگر نباید نگران خرید از محصولات بی‌کیفیت و تقلبی باشید زیرا مجموعه‌های معتبر بسیاری این زمینه را فراهم ساخته‌اند که جز مراکز معتبر برای خرید به حساب می‌آیند.

قیمت گردگیر جعبه فرمان برلیانس + خرید و فروش

قیمت گردگیر جعبه فرمان برلیانس + خرید و فروش

قیمت گردگیر جعبه فرمان برلیانس نیز با تفاوت در بازار دیده می‌شود چرا که این محصول دارای سری‌های متعددی برای استفاده و به کارگیری است.

نمونه‌هایی که از کیفیت برند و جنس برخوردار هستند مسلماً با قیمت بیشتری در اختیار خریداران قرار داده می‌شود.

همچنین عوامل دیگری چون نحوه سفارش، میزان خرید و فروش و تعداد قطعه در بسته و موارد بسیاری دیگر چون نوسانات ارزی روی قیمت اثر می‌گذارند و موجب تغییر می‌شوند.

بازه قیمتی قابل بیان برای این نوع قطعه در سایت‌های متعدد بین ۵۵,۰۰۰ تومان تا ۲۱۰,۰۰۰ تومان متغیر می باشد.

البته شما می‌توانید با مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت ثبت سفارش خود را با دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت روز انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *