جستجو کردن

خرید انواع گردگیر پلوس خودرو + قیمت

گردگیر پلوس خودرو با کیفیت عالی، مواد اولیه مرغوب و استاندارد می‌ تواند به سلامت خودرو ما کمک کند.

گردگیر پلوس خودرو

گردگیر پلوس خودرو

بسیاری از ما تا به حال اسم گردگیر پلوس خودرو را نشنیده بودیم یا اگر هم شنیدیم نمی‌دانیم عملکرد آن چگونه است و در کجای خودرو نصب می‌شود.

زمانی که این قطعه خراب می‌شود قادر به تشخیص عیب آن نیستیم، این قطعه به شکل توری تهیه شده است و در هر خودرویی نصب می‌شود.

وجود این قطعه در خودرو بسیار ضروری است و خراب شدن آن باعث مشکلات متعدد در خودرو می‌گردد.

در ادامه قصد داریم درباره این قطعه و معرفی و عملکرد آن بپردازیم و نکاتی که لازم است در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید را بیان می‌کنیم.

در بازار این قطعه با نام توری هم شناخته شده است دانستن اسم دیگر آن می‌تواند به شما کمک کند.

مشخصات گردگیر پلوس خودرو

مشخصات گردگیر پلوس خودرو

مشخصات گردگیر پلوس خودرو را بیان می‌کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید.

این محصول در واقع یکی از مهم‌ترین قطعات است که در جلوبندی خودرو نصب می‌ شود و وظیفه انتقال نیرو گیربکس خودرو را بر عهده دارد.

این محصول وظیفه تنظیم دور چرخ‌ها را بر عهده دارد که باعث می‌شود عملکرد چرخش چرخ‌های خودرو به خوبی صورت بگیرد و در حین کار دچار لغزش نشود.

وجود پلوس در خودرو مانند قطعات دیگر خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هرگونه مشکل در این قطعه باعث می‌شود اخلال در عملکرد دیفرانسیل و قطعات دیگر خودرو به وجود بیاید

این قطعه بسیار نقش مهمی در انتقال نیرو دارد و موجب متصل شدن پلوس به چرخ‌ها می‌گردد.

خرید گردگیر پلوس خودرو

خرید گردگیر پلوس خودرو

خرید گردگیر پلوس خودرو باعث می‌شود قطعه مورد نظر شما تعویض گردد.

گردگیر پلوس یکی از مهم‌ترین اجزای مصرفی است که خرابی این قطعه باعث خرابی پلوس می‌شود و به خاطر همین است که تشخیص خرابی این قطعه به سختی صورت می‌گیرد و حتماً باید از یک تعمیرکار کار بلد کمک بگیرید.

اگر شما به موقع تشخیص بدهید که این قطعه خراب است از احتمال به وجود آمدن تصادف یا چپ شدن خودرو جلوگیری می‌کنید و آسیب کمتری به دیفرانسیل و گیربکس خودرو وارد می‌کنید.

اگر قصد داری تشخیص بدهید که گردگیر پلوس کدام قسمت خودرو خراب است بهتر است که فرمان را تا ته به همان سمت بچرخانید هر زمان که صدا شنیدید متوجه می‌شوید که گردگیر پلوس آن سمت خراب می‌باشد و نیاز به تعویض دارد.

قیمت گردگیر پلوس خودرو + خرید و فروش

قیمت گردگیر پلوس خودرو + خرید و فروش

گردگیر پلوس خودرو بسته به نوع خودرو متفاوت است، یعنی اینکه قیمت این محصول در پراید با قیمت همین قطعه در بنز کاملاً متفاوت و متغیر است.

اما معمولاً رنج قیمتی این قطعه در بازار قیمتی معادل ۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است شما می‌توانید بر اساس نوع خودرو این محصول را با این رنج قیمت در بازار خریداری کنید.

این محصول باید حتماً در بسته‌بندی اصولی و نشان استاندارد باشد پس بهتر است که از یک برند شناخته شده از یک مرکز معتبر این محصول تهیه گردد.

اگر قصد خرید این محصول به صورت اینترنتی دارید ما به شما سایت مان را معرفی می‌کنیم که سال‌ها در زمینه فروش قطعات خودرو در فضای مجازی فعالیت دارد.

شما می‌توانید این قطعه کاربردی را با قیمتی مناسب و بدون واسطه و به صورت اصل خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *